Seminar Emas anjuran Public Gold di Johor Bahru

Assalammuallaikum kepada para pembaca sekalian…diharapkan anda berada didalam sihat sejatera dan bergembira..Alhamdulillah dan WOW….inilah perkataan yang dapat geng ungkapkan dan geng rasa para pembaca pun sama…ye lah kenaikan harga emas sekarang ini sudah luar biasa…geng rasa geng baru saja post artikal pasal kenaikan harga emas PG yang bertajuk Harga emas pada satu malam……. kalau kita ambil contoh emas 100g pada masa geng tulis artikal ini adalah pada harga RM15047.00 dan sekaran telah naik kepada RM15468.0..WOW RM4++ tue….tinggi jugak baru beberapa hari…tak caya tengok gambar bawah

http://www.publicgold.com.my/

percaya tak?hehehe…tinggi kan…adakah anda masih tidak yakin dengan kelebihan dengan menyimpan emas? ini belum di gabungkan dengan teknik-teknik luarbiasa tahap gaban lagi untuk menjana emas yg anda labur..hehehe…nak tahu ke?apa kata anda hadir keseminar yang kami anjurkan ..masuk free saja…PERCUMA la…betul percuma..tiada bayaran…bawa diri datang dengar saja..pastu balik..tak perlu bayaran…pelikkan?anda mesti fikir kenapa benda boleh buat duit seperti ini kami anjurkan secara percuma? ini sebab keutamaan kami adalah untuk mengalakkan orang ramai menyimpan emas…jadi sebelum nak melabur kena ada ilmu..baru boleh buat duit…ilmu emas yg kami bagi nie free saja…tapi kalau nak beli emas …hehehe maaflah ye..kena bayar..hehehe..ok lihat tentatif dibawah

 

jemput datang semua ke seminar emas ini…boleh pilih nak sesi yang mana…saya akan berada di sana..insyaallah segala kemuskilan anda akan terjawab nanti

GENG916

RAKAN EMAS ANDA

 

 

 

 

You may also like...

4 Responses

  1. Zam says:

    Salam, saya Zam dari Senai Johor. Saya berminat nak dengar ceramah di Perling Sabtu lalu.
    Malangnya saya baru tau hari ni. Lepas ni ada tak nak buat ceramah dalam masa terdekat ni? Kalau ada kat mana? Saya memang berminat nak simpan emas utk jangka masa panjang dan nak jadi dealer tapi saya tak ada ilmu tentang emas ni. Harap dapat beri tunjuk ajar. Terima Kasih.

  2. Admin says:

    wsalam….jangan risau hanya perlu hubungi saya…0134353317 seminar selepas ini adalah di kelantan….tetapi jika ada permintaan saya boleh buat

  3. ridzuan says:

    ada plan nak buat seminar kat kuantan?

  4. Admin says:

    saya rasa dah ada…cuma tunggu kelulusan sahaja

Leave a Reply

Get Adobe Flash player