Harga emas pada satu malam…….

Assalammualaikum kepada para pembaca semua..geng berharap anda semua berada dalam keadaan sihat sejahtera…pagi 6/10 yang sungguh ceria…masa kan tidak hari nie para pelabur emas, penyimpan emas dan tokey-tokey emas berasa gmbira kerana harga emas telah naik memuncak…satu kenaikan yang dasyat dalam satu malam sahaja…geng sendiri pun tidur lewat semalam sebab nak tengok sejauh mana harga emas boleh pergi..tetapi geng tertewas..hehehe terlelap jugak…

tentu para pembaca fikir kenapalah geng sanggup berjaga lewat malam semata-2 untuk tengok harga emas naik…buang masa saja…hehehe sebenarnya geng nak capture kenaikkan harga emas untuk diletakkan di blog geng…ok mari kita lihat pejalanan harga emas semalam..hehehe…ready…get..set…GO!!!!

pegerakkan harga emas bermula disebelah petang semalam…relex saja masa tue…orang ramai seronok dah…..harga pun main-main di sekitar RM2998 ke RM3000…..dah cecah RM3000 untuk 20gram pun dah Alhamdulillah…

akan tetapi…pada sebelah malamnya…..

ramai dah senyum dan bersyukur sebab dan naik RM3…..tetapi selepas itu membuatkan orang mula riuh….lihat

kemudian

kemudian lagi

orang dah mula kecoh

masa nie geng dah tengah melayan pangilan telefon sebab nak mengetahui pasal simpanan emas…macam mana nak mulakan pelaburan emas…bz betul semalam..hehehe

terus naik!!!!

inilah harga emas yang terakhir geng tengok sebab sampai 1.30pagi harga masih lagi sama…mata pun dah ngantuk…jadi geng tidur tengan tenang..kawan geng cakap harga mati pada RM3030 jam 3pagi…. fuhhh

penat betul….akan tetapi pada sebelah paginya!!!!

haaaa inilah harga emas pagi tadi….Alhamdulilllahhhh syukur kepada Allah…seronok tak terhingga..

inilah dia reaksi orang-2 yang ada simpan ema….bagi yg tak beli emas sebab tak cukup duit pun dah mula terasa…tapi paling sedih yg cukup duit ashik nak tunggu harga turun sahaja…

geng tak dapat la bantu jika ada orang tanya bila harga emas nak turun..sebab geng tak tahu…sebab tue polisi yg baik adalah ada duit dah cukup..beli saja..jangan pikir harga teng tengah naik atau turun..sebab emas adalah pelaburan jangka panjang dan sederhana jika untuk pelaburan…akan tetapi kalau nak kaut keuntung sekejap…jual emas lah..jadi tokey besar…mari kita tengok graft harga emas semalam

paling tinggi harga adalah USD1340.60/oz ada yg meramalkan sampai usd1350/oz…tapi dah naik 1340 pun dah kira ok…ada pelabur yg mengatakan jika harga emas di atas usd1295/oz harga emas akan terus naik..dan ada yang meramalkan harga emas pada penghujung tahun 2010 ini adalah usd1405/oz..kan best…inilah antara peluang yg harus kita rebut.

anda jadi penyimpan untng, anda jadi pemakai pun untung, jadi pelabur untung sangat dan jadi tokey emas sangat-sangat untung…jadi pilihlah…jika berminat boleh hubungi geng

ok…disini geng nak jelas ada beberapa sikit isu…iaitu melantik dealer….

ok seperti sedia maklum…geng atau pihak Public Gold tak menganjurkan sistem MLM yakni sistem piramid…jangan salah faham..tiada paksaan untuk jadi dealer pun…ini kerana dalam emas ada beberapa position yang orang akan pilih…1)penyimpan,pemakai 2)pelabur 3)tokey emas….semua ini adalah posisi yg menguntungkan…tetapi posisi yang sangat menguntungkan adalah apabila menjadi tokey emas yaknie penjual emas…sebab tue geng nak galakkan para pembaca menjadi tokey emas…20k bukan untuk daftar…tetapi untuk beli emas….ok macam nie…katakan anda nak invest gold sebanyak RM20k…datang Pg beli gold sebanyak RM20,000.00 secara tak langsung anda dah jadi dealer…dan dapat komisyen..walaupun  bukan niat nak jadi tokey emas…dah sayarat macam tue..no harm done…tiada ada masalah…dapat la 1.5% dari belian tadi…kan untung

lepas tue katan tak nak jual emas yg anda beli…tak nak jual sudah..simpan lah..bukan nak kena bayar apa-2 pun..tak kena penalty pun….tapi kalau anda tiba- nak tambah emas..manalah tahu dapat bonus hujung tahun 5bulan gaji dapat RM8ribu…nak beli 50g….beli la…bila dah beli…hujung bulan dapat la komisyen…1.5% tue..sapa nak bagi buta-2 macam tue….jadi selain anda tunggu harga naik..dapat la duit kopi bulan depan..kan best…ada cashflow

ini sahaja….ok saya harap para pembaca faham ..tak jadi dealer pun tak apa…tiada paksaan…janji yg penting beli emas ..simpan emas…jadikan emas sebagai simpanan anda…dan guna dinar sebagai urusniaga jual beli…geng akan sedia membantu untuk perjelaskan apa-2 kesulitan dan kemuskilan…jangan ter agak-agak nak hubungi geng 0134353317 kerana geng nak bagi peluang kepada anda semua cari income..generate cashflow…ok…wasalam

GENG916

RAKAN EMAS ANDA

You may also like...

2 Responses

  1. kak syam says:

    duit simpan tk sampai 15 K ..emas di rahnu nilai 9k…dah gadai 5k lom amek…nak buat kerja kahwin anak lak january..tengah congak2…camna nak jadi pelabur ni…buntu…lah pulak…

  2. Admin says:

    tak apa jika akak dah ada emas..akak dikira pelabur emas…jika akak nak niaga emas tak cukup modal..saya ada kaedahnya..call saja…

Leave a Reply

Get Adobe Flash player