Monthly Archive: October 2010

Terima Kasih 0

Terima Kasih

Tweet Assallammualaikum kepada para pembaca sekalian…geng berharap anda semua berada didalam keadaan sihat sejahtera…bersyukur kapada Allah diatas limpah rahmatnya keatas hidup kita dengan diberikan rezeki baik dari kekayaan harta benda, wang ringgit, kesihatan, keluarga,...

Perutusan dari GENG916 Promosi sampai hujung tahun 2010 2

Perutusan dari GENG916 Promosi sampai hujung tahun 2010

Tweet Assalammualaikum kepada para pembaca semua…alhamdulillah setelah harga emas naik mengila…harga emas kembali rendah…tetapi rendah masih lagi tinggi…dan sekarang inilah adalah peluangyg baik untuk anda membeli emas dan menjadi dealer…disebabkan ini ramai telah melayari...

Kempen mencari Dealer Public Gold dibawah Rangkaian GENG916 6

Kempen mencari Dealer Public Gold dibawah Rangkaian GENG916

Tweet Assalammualaikum kepada para pembaca semua..diharapkan anda semua berada didalam keadaan sihat sejahtera…kali nie geng nak maklumkan yang geng sedang mencari dealer-2 untuk berniaga emas…ok tapi sebelum tue geng nak kongsi gambar-2 yg sempat...

Dinar dalam mas kahwin (mahar) 0

Dinar dalam mas kahwin (mahar)

Tweet Assalammualaikum kepada para pembaca…masih lagi seronok dengan kenaikan harga emas….dalam keseronokkan kita ada jugak yang berduka..yelah hanya orang yg ada emas saja yg seronok…bagi yang tak ada emas tapi mampu beli ashik nak...

Seminar Emas anjuran Public Gold di Johor Bahru 4

Seminar Emas anjuran Public Gold di Johor Bahru

Tweet Assalammuallaikum kepada para pembaca sekalian…diharapkan anda berada didalam sihat sejatera dan bergembira..Alhamdulillah dan WOW….inilah perkataan yang dapat geng ungkapkan dan geng rasa para pembaca pun sama…ye lah kenaikan harga emas sekarang ini sudah...

Kenaikan harga emas kedai emas 0

Kenaikan harga emas kedai emas

Tweet Assallammualaikum kepada para pembaca GENG916 diharap berada didalam keadaan sihat sejahtera. alhamdulillah dah tahniah geng ucapkan kepada para pembaca sekalian kerana telah mendapat keuntungan dari kenaikan harga emas..GENG nak mengucapkan ribuan kemaafan kepada...

Koleksi Peratusan Kenaikan Harga Emas 0

Koleksi Peratusan Kenaikan Harga Emas

Tweet Assallammualaikum kepada para pembaca sekalian diharap berada didalam keadaan sihat sejahteran hendaknya….Alhamdulillah harga emas 2 hari ini ashik naik saja..turun turun juga tetapi masih lagi dalam trend menaik..kalau turun pun dikatakan berpunca dari...

Harga emas pada satu malam……. 2

Harga emas pada satu malam…….

Tweet Assalammualaikum kepada para pembaca semua..geng berharap anda semua berada dalam keadaan sihat sejahtera…pagi 6/10 yang sungguh ceria…masa kan tidak hari nie para pelabur emas, penyimpan emas dan tokey-tokey emas berasa gmbira kerana harga...

Golongan yang digalakkan melakukan ibadat korban 0

Golongan yang digalakkan melakukan ibadat korban

Tweet Assalammualaikum kepada para pembaca semua….hmmmm best hari nie harga emas dah naik…hehehe….alhamdulillah….dalam keseronokkan kenaikan harga emas kita jangan lupa…raya haji dah dekat..hehehe raya lagi..bestnya..tapi kalinya bestnya sebab ada korban….geng pun teringgin nak buat...

Tahniah Emas 999.9 20gram sudah berharga RM3001 0

Tahniah Emas 999.9 20gram sudah berharga RM3001

Tweet Assalammualaikum kepada para pembaca blog geng916…..Tahniah…harga emas naik lagi.,….lihat HARGA EMAS AWAL TAHUN 2010 HARGA EMAS TERKINI berapa % kenaikan? setahun yek? mari kita tengok graft dibawah rumusan % kenaikan emas ingin mengetahui...

Get Adobe Flash player